|
|
|
|
|
|
|
|
|
E-a-t
Глоссарий SEO-терминов в эпоху AI |
Expertise, authoritativeness, and trustworthiness was a concept taken from the google search quality evaluator guidelines and became known as e-a-t.
|
Есть, русский
- Есть, кушать, вкушать, потреблять, употреблять, лакомиться, питаться, глотать, поглощать, снедать; (о животных и простон.): жрать, пожирать, (за)грызть, лопать, лупить, трескать, уписывать, упихивать, уплетать; набивать себе брюхо (желудок), наедаться, на
- Т. предварительного выбора. их покупатель тщательно оценивает, выделяет из ряда подобных, сравнивая цену, пригодность, марку и престижность, др. показатели.
|
Trustworthiness, английский
Guidelines, английский
- Рекомендации, указания
- Руководство; методология; (методические) рекомендации
|
Featured snippet, английский
For certain queries, usually questions (i.e., who/what/where/when/why/how), google sometimes shows a special block above the organic search results. this box contains a summary (in the form of paragraph, list, table, or video), as well as the publication date, page title, link to the webpage from which the answer originated, and url.
Link profile, английский
Every type of link that points to a particular website. the quality of a website’s link profile can vary widely, depending on how they were acquired and the anchor text used.
|
|
|
|
|
|
|